Och här sitter jag...

och funderar..... återigen. Fan jag orkar inte!


Tröttheten tar nu över, var längesen jag kände så ... Men jag orkar fan ingenting!
Imorgon förflyttar sig ännu en i den lilla kompisskara man nu har kvar här, Dess drar mot Chamonix.
Jag skulle faktiskt just i detta nu döda för att komma härifrån, jag börjar mer och mer inse varför jag flyttade från första stund.. Men inte långt kvar nu innan man får åka bort, komma till friheten och till den härliga snön, som faller.
Jag saknar Hanna, redan... Att inte kunna få ringa varje dag och bara prata skit, att inte ha henne där när jag behöver, för fan vad jag behöver henne nu.


 Mitt partymonster för många år sen! Det är kärlek.

Jag vill att tågen ska ta mig härifrån
/Tove Sand


Hittade den här bilden och röck upp mig en aning! (Salt Lake Tahoe)
image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback