Söndag

Gårdagskvällen bestod av middag hemma hos Dessan, vid halv 11 tiden tackade jag för mig och drog mig mot Dennis och co.. Förfestade lite till sen begav vi oss ned på stads där jag träffade Lukas, Johanna, Kristina, Erika mfl.. Eftersom  man tryckt i sig nästan två vinare så flöt kvällen på under rätt ostadiga former men KUL var det banne mig!

När allt stängde tackade jag för mig och gick hem för att vänta på Thomas, tog mig en macka och sedan damp jag ned i sängen och somnade på stört. Klockan halv 10 i morse vaknade jag och upptäckte att han inte var där, fuuuuuuck, kollade på mobilen och ja, han hade ringt ett antal gånger vid 5 när han var klar på jobbet.. Ångest över att jag blev så full och kunde inte somna om för att jag fick så dåligt samvete, tänk om han åkt upp till mig som jag sa att han skulle och stått här utanför?
Så där låg jag i 2 timmar och vred på mig tills det var dags att gå upp och åka iväg på jobbet, vilket idag kändes ännu mer tungt än vanligt.. Det var 4 seeeega timmar på jobbet med en mage som ville vända sig ut och in hela tiden.

Snart väntar duschen och sedan en välbehövlig middag hemma hos mami! Efter det hoppas jag att det bara blir soffliggning med min käre.

There now, steady love, so few come and don´t go
Will you be the one I always know?
When I`m losing my control, the city spins around
You´re the only one who knows, you slow it down...


Look after you
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback