T R Ö T T !

Helgen har bestått av alldeles för mycket jobb, på tok för lite sömn, skador, krock, och en SKÖN fylla.


Idag flyttade 2 av mina sweethearts, damn... Gabbi till Åre, vilket iochförsig inte är så långt, men Pumpkin däremot, min älskling över allt drog imorse med sig sitt flyttlass till Madrid..... Jag saknar henne redan. Och jag hann inte ens säga hejdå, fan också.

Nu ska jag längta litegrann, duscha och sedan krypa ned i sängen med Eriks nya Harry Potter DVD box och bara sova som ett barn!

But what did you do
What did you say
Did you walk or did you run away
Where are you now
Where have you been
Did you go alone or did you bring a friend

I can tell you know how hard this life can be
But you keep on smiling for me

So what went right
What went wrong
Was it a story or was it a song
Was it over night
Or did it take you long
Was knowing your weakness what made you strong

For all the above
How I love to see you smiling
Take a little pain just incase

Don't you go off into the new day with any doubt
Here's a summary of something that you can smile about
Say for instance, your girlfriend, she bugs you all the time
But the irony of it all is that she loves you all the time

Änglasyster
/Tove Sand


Kommentarer
Postat av: dessan

Ja jag flyttar ju också! Men det glömde du! haha närå, kiss

Postat av: Tove

Nej det hade jag inte glömt dummer, bara det att du flyttar imorogn inte igår ;) Men nu så står det om dig!

2007-10-29 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback