Tjipp

Konstig känsla som befinner sig i min kropp just nu, någon slags överlycklighet blandat med skumma känslor.. hmmm, måste vara allt matos på donken ? Och ja, nu har jag sagt det t o m här, jag är tillbaka på MCDONALDS!
-Vill du ha kaffe och bulle på maten?
- Näää..... svarar alla så trevligt

Nu har jag precis hunnit varva ned lite, hade tänkt att ta mig en hemmakväll ikväll, men icke, det är fan alldeles för tråkigt! Så nu kastar jag på mig dansskorna och åker ned till Sofie där de sitter och pimplar sitt vin och sen bär det väl av ut, dock ska jag hålla mig borta från allt vad alkohol heter idag, den tar vi imorgon! För då sa Dess vinkas av, of she goes, to paaaaaaaaris! Fan, alla försvinner åt olika håll, snart kan man inte hålla reda på sina egna nära och kära.

Kärt och nära ska det vara!
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: dessan

Paris? CHAMONIX :D aplernas största skidort mina kära...hihi =)

Postat av: Tove

Sorry Dess, vet inte varför jag skrev Paris, vet ju att det är Chamonix men jag har bara fått för mig att det är Paris på nått knepigt vänster!

2007-10-22 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback