Torsdag

Torsdag, en dag i tröttheten och galenhetens tecken! Dagen börjades med Thomas alarm, sov vidare, vaknade, sov vidare och sedan skjutsade jag iväg honom till jobbet och åkte själv hem och sjönk ned i soffan och funderade på vad dagen skulle få inehålla fram till kl 16 då jag skulle infinna mig på jobbet..
Jag kom inte fram till vidare mycket men det slutade nere på stan med Sandy och Mumin, sedan blev det Birsta, sedan stan igen, en te på Wayne´s och sedan skjutsade de ut mig till jobbet..

Timmarna gick oerhört fort idag, "vill du ha nån dippsås till det?", och plötsligt var det dags att åka hem igen. Hade en hel del besök på jobbet dessutom, som jag för det mesta bara tycker är lite jobbigt eftersom man är såååå het i arbetskläderna och så låter man så otroligt fånig när man står där och försöker låta urtrevlig mot kunderna fast man egentligen bara vill be dem att dra åt helvete! Och vissa som kommer på besök vill man ju bara pussa på, men vad skulle chifen säga då?

Nu har jag nyss varit och lämnat grejjor till Gabbi som sviker och drar upp till Åre med flyttlasset på söndag. Bajs, nu är det snart bara jag kvar här känns det som, kommer bli några trista sista månader i Sverige alltså..

Nä, dags att duscha av sig donken lukten och pillra lite på rummet, sen kanske pussas lite och sen sova gott!

Love
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback