Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Det var tänkt att jag skulle ta det lungt hemma med Ninja igår som jag tidigare nämnde, men icke..
När killarna anlände så vart stämningen på topp och jag var inte sen att haka på med min nyklippta frisyr! Hem till kyrkogårdsvägen, duschade och sedan slank både det ena och det andra ned, vidare in på Balthazar och sedan in till stan, men vi sket i det hela och gick ist på det legendariska (?) max för att stoppa något i våra tomma magar och sedan begav vi oss hem vid ca 2, sjukt trött och alldeles för påverkad för att morgondagen skulle vara ljus.. 

Vaknade till och från hela morgonen och begav mig till jobbet vid halv 11, där jag mötte Ninja med ett leende på läpparna och så sa hon: vad var det jag sa?! Jag gav bara : jaja, jag vet! till svar och släpade mig upp till kontoret.. 
Dagen var lite av ett plågeri, men slutade vid 5 och då begav vi oss på Kungshallen och käkade och nu sitter vi hemma hos Dennis syster, ska snart dra hem till mig så ska de börja förfesta och jag ska kolla på och sedan lägg mig och sova när de drar ut, är så fuckat trött.. Så mitt sätt att säga hejdå till staden är genom att sova, haha, tragiskt!
Men jag vill inte ta avsked, för jag vet att jag kommer sakna det alldels för mycket..

Så, imorgon bär det av från söder till norr och jag ska försöka hitta nått nytt att göra i mitt liv. Jag har mycket som väntar på mig, både planerade och oplanerade saker, bara inga dåliga överaskningar, jag är så trött på dem!

Sweet long nights with you.. 
/Tove Sand Bergstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback