Fuckers!

Idioter idioter idioter, det finns så många av dem.. De som var inne och snodde kläder här för nån veckan sen slog till igen, sickna JÄVLA idioter! Men man kan ju inte säga annat om det där folkslaget att de är sannerligen mästertjuvar..

Precis slutat och käkat en snabb lunch, ska kila ned till butiken för att kolla in Ninjas kort från Italien och höra på när hon säger "amoooore" 10 000 gånger till, haha! Varför hon säger det orkar jag inte förklara, men det är så vi gör det här på Götgatan 42, vi håller på med interngrejer tills folk tror vi gått och blivit spritt språngande galna! Och det gott folk, kallar jag underhållning av renaste slag, ingen kan garva mer tillsammans åt så otroligt fåniga saker!

Efter jag hört "amooore" ett dussintal gånger ska jag bege mig ned på resebyrån för att kolla upp biljetter mellan USA och Thailand, vi tänkte nämligen ta lite semester från semestern och flyga över dit några veckor. Sen blir det gymmet och efter det ska jag , efterlängtat?, börja städa och packa ihop min lägenhet.. Dock inte städa så mycket eftersom Fredrik och Dennis kommer ned i helgen och lär väl grisa på, men det är ju iofs bra för då har jag städhjälp och skjuts hem på söndagen!:)

Nä, nu vill jag inte vänta, gemigbara!!!!

Skynda sakta
/Tove Sand Bergstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback