Get back on that stage

Igår kväll när jag satt hemma och kollade på MTV music awards så fick jag den känslan jag alltid får när jag saknar något.. Det känns som ett tomrum som bara måste fyllas och det spritter ända ut i fingerspetsarna, jag går från trött och seg till klarvaken!
Jag saknar verkligen att sjunga och stå på scen, jag saknar ruset och allt adrenalin  man får av att gå ut åp sen och bara göra sitt jävla bästa och sedan få publikens respons.. Och när jag ser Rihanna, Alicia Keys, Nelly Furtado, Kanye, Justin så känner jag att jag vill verkligen också åstakomma något stort i mitt liv! åstakomma något som gör mig lycklig och något som glädjer andra. För allt de gör glädjer mig, det är ju ibalnd musiekn som tar mig tillbaka till verkliga livet, som får mig att inse och förstå saker, musiken hjälper mig att förknippa händelser i livet till mig..
Och glädjen i den ska aldrig nåhonsin någon få ta ifrån mig!!

Nu ska jag sätta mig och beställa lite skivor både till mig och butiken, b la: Alicia Keys ( Songs in a minor & Diary of alicia keys) John Legend (den första) The Fray, Jason Mraz, Gym class heroes, Kanye West, One Repubilc (?) och så ska jag kolla på Kevin Michel.. Efter det så blir det gymmet och sen ska jag spendera resten av min lediga dag till att göra absolut ingenting!:)


I got love for ya
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback