How to save a life...

Beslutsångest!!!
Igår när jag satt i gamla stan med Gabbi och tog några öl och blickade upp mot söder så knöt det sig i magen på mig.. Jag kommer verkligen att sakna det här!!
Jag vet att det är onödigt för mig att stanna, för då kan jag se USA i stjärnorna eftersom man går ganska plus minus noll på att bo här men aahhh, om man så gärna vill då?

Jobbade över lite igår och sen var det slappande på Waynes med Hanna, efter det släpade jag Gabbi och Stoffe fötterna efter oss från söder till city.. Senare blev det mat på kungshallen och sen några öl som sagt, efter det gick vi till cetralstationen där vi skulle möta upp en vän till dom som kom med tåget från oslo. Då blev det ytterligare en öl fast på O`learys på tågstationen, haha! Sedan ett besök för några på BK, där fick vi måga skratt och Stoffe konstaerade att han gillar hästar, sjukt kul! Efter det åkte jag hem och ordagrant dog i sängen, vaknade många många timmar senare och upptäckte att tiden var rätt knapp och att jag skulle träffa Hanna vid halv 1 inne på medis. Stökade runt i min för övrigt mycket stökiga lägenhet (bara en tillfällighet) och for in för att käka lunch med henne. Min absoluta älskling som jag inte kommer att träffa på väldigt länge, och jag fattar inte hur vi ska kunna prata om allt via mail? Du i Madrid jag i USA, to far away, to far...

Nu sitter jag på kontoret och ska börja jobba nu kl 3, hela 3 ½ timme blir det idag, haha!
Efter det gymmet sen hem och avnjuta kvällen Grey´s avsnitt med McDreamy och Meredith, sen blir det skönhetssömn, sova sova sova, jag älskar att sova!

Luuuv
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback