Ingen rubrik

Skit dator!!!! Hängt sig 3 gånger nu, fattar inte ens varför jag inte bara ger upp och gör nått annat?

Tog en lång sovmorgon, det behövdes för mitt fullspäckade huvud är i behov av vila, alldeles för mycket tankar som svävar runt där inne, snart blir jag nog tokig också.. Och det är så mycket måsten just nu, jag hatar måsten, jag gillar när allt bara flyter ist. Men snart ska jag ju få komma hem, förhoppningsvis, och ladda lite och slippa tänka på allt själv, det är så tryggt hemma hos mamma..

Jag längtar upp till brodern.. Upp till friska luften och den lilla byn. Ska bli kul och se hur han och Elin håller på i lägenheten och busa med Ozzy och träffa alla galningar, alla underbara galningar! Spela lite alfapet nere på lok&latte.. AAAAAAAAAH, ta mig dit nu!

Nä, nu är det bara till att sluta drömma och bege sig ned till butiken... alla dessa måsten..

Luuv
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback