Sundsvall

Ont i magen hade jag när vi rullade ut genom tullarna idag.. Många och blandade känslor att lämna lägenheten, jobbet och ja, livet där, bakom sig...
Sitter nu i sundsvall hemma hos mamma, bror är också här. Den jäveln har tagit mitt gamla rum så jag får sova på soffan ikväll, jag argumenterade med att det fortfarande är min säng som står där, mitt bord, min "bänk" och min student mössa som är där inne, men han sa att han var försten hem och att det faktiskt inte är mitt rum längre, och det är ju sant.. Det känns också konstigt, att det är inte riktigt mitt längre..

Var uppe hos pappa först och fikade och kollade in hur det blivit, mycket finare nu! Har ett rum där uppe nu som inte ser ut som helvetet själv och funderar på ,om jag nu blir kvar, att bo där, får nedervåningen själv då, rummet mitt innanför dörren och egen toalett. Men vi får se hur allt artar sig först. Jobb på torsdag iaf, i härnösand, jag och Tore ska dela ut bullar eftersom det är kanelbullens dag och mcdonalds ska införa det på sin "meny", haha!

Nä, nu ska jag och Jens kolla lite studentbilder, han ska visa mig allt han köpt till hans och Elins lägenhet och sen lär det väl bli film som vanligt när vi är hemma tillsammans, love it... love him!

I stay up with you all night
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback