Those dancing days

Först när jag hörde dem (those dancing days) så gillade jag inte dem sådär jätte mycket, men nu innan jag gick hemifrån på lunchen så spelade de "hitten" på MTV, och den är ju för fan skit bra!!

Jobb jobb jobb just nu, eller var ju ledig igår men då tränar man ju bara och sover och kollar på film typ eftersom den här jävla förkylningen segar ned mig till en 70 årings uthållihget... Men det känns som om den är påväg ur kroppen så jag får väl hoppas på att nästa vecka är jag pigg och kry igen, för det blir INGEN utgång i helgen trots att det är besök här nere i storstaden! Fan, skulle ringa mamma och bett henne komma och ta hand om mig i helgen, hon ville ju det för en vecka sen men dum som man är säger man: hmm, ja kanske.. vi kan väl bestämma det lite närmare?
Jaja, måste ju ändå jobba så hade inte kunnat vara med henne så mycket.. och det är ju taskigt!

Hanna åker hem idag med, på en helgvisit hemma i Sundsvall, så det blir inget slappande med henne i helgen, trist!
Imorogn ska jag ringa och kolla upp jobbet där hemma, hoppas hoppas att det går vägen för det är bra pengar! Så nu ser det ut som om jag stannar i Sundsvall till Jul och jobbar... Om inte så blir det Åre eller det planerade Norge! Time will tell..


Nä, nu ska jag dra mig ned till butiken och jobba i hela 2 ½ timma till, sen blir det gymmet och efter det hem till sängen och bara glo på tv och sooooovaaaaa !:)


Love hurts sometimes when you do it right
/Tove Sand


Kommentarer
Postat av: thomas

så när anländer du sundsvall då?

Postat av: Tove

Jag anländer om en sådär 2 veckor!

2007-09-16 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback