W O W!

Fniss fniss fniss, helt sjukt fnissig jag blev nu! Jag menar shit, det där var inte nådigt, det bara värmer och kittlar i kroppen och nu fattar ingen något alls förutom Gabbi, men du fattar precis! Haha, FNISS!

Dagen idag har iaf bestått av en försovning till 11.15, skulle träffa Emma klockan 12 inne på Medis, bråttom bråttom! Efter det tog vi en långfika, min första långfika på riktigt länge, har aldrig riktigt tid för sånt längre.. Efter det så gick jag till sömmerskan med mina nyaste jeans för jag vill sy in dom i benet där nere och sedan begav jag mig till jobbet för att kolla upp lite på datorn innan jag skulle börja, kl 15..
Väl på jobbet var det lite kaos, det hade varit in ett gäng zigenare eller hur det stavas, 7 st var dom och snodde grejjer för flera tusen, tråkigt, riktigt tråkigt...  så snacka om att vi gick med förlust idag!
Annars var det rätt lungt, mycket att tänka på bara nu när Ninja (chefen) drar till Italy i några dagar!

Alldeles nyss så var jag lite överaskad av nån, sen blev jag JÄTTE överaskad av något annat, därav kom allt detta fniss!;)
Och nu ska jag försöka boka en hyril till den 1 oktober då flyttlasset går norrut och hemmåt la Sundsvall igen! Och jag längtar faktiskt lite måste jag erkänna..


It don`t make any differens to me, what the world think about us baby
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback