Festen, Helgen, Vännen

Under fredagen repade jag mig väl med lite käk och Carro som dök upp vid 5-6 tiden!
Massa snick snack, bara hon och jag fram till ca halv 10 då de andra började ramla in!
Jag Carro Anna Gabbi Simon Oscar Stoffe Ylva Tora och Johanna sök äntligen upp senare!
Pepp pepp pepp, och till slut insåg vi att vi skulle missa spelningen, så vi drog på oss skor och jackor och gick språngmarsch mot timmerstugan. Vissa av oss hann se en låg vissa av oss spenderade tid med att klättra över susarbäcken. Haha!

Väl där så var det knökat och ett jävla drag! Vi dansade, carro dansade på borden och vid kvällens slut tog jag ett äventyr upp bland boxarna i slope stylen. Farligt och kaaaaaaalllllltttttt men roligt!
Natten spenderade jag med att undra var alla andra tagit vägen och var min kära vän Johanna befann sig.
Carro kom inramlandes vid 9 tiden lite lätt flinande.
Vid halv 2 tiden mötte jag upp Johanna nere på loket, hon hade snott en säng och sovit som en prinsessa medan jag hade legat halva morgonen och undrat vafan hon kunde va...

På lördagvkväll kom mami och vi lagade middag och Johanna peppade (försökte iaf) upp mig till party med lite vin och skitsnack. Så vi begav oss ned på Werséns och stannade till stägning. Sådär med folk, mycket kids och några överdriva göteborgare. Men också en del nya tillskott till byn som ställde en miljon frågor... om ALLT!

Helgen har varit bra, omtumlande, kul, och nu är jag trött! trött trött trött..
Mami och jag ska kila på byn och ta en sväng till nultjärn. Antagligen en lunch på loket med, eller kanske bageriet för omväxklings skull?

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är dålig på att svara när man ringer till dig!!....host host!

Är du i sundsvall snart? Jag saknar dig! Vi måste ta en mysig fika på waynes snart... kom heeeem! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback