Frågetecken

Jag blir galen.
Jag har börjat tvivla på allt som har med Oslo att göra.
Allt känns hopplöst, att bara åka och inte veta varken hur när eller var. Inget jobb, ingen lägenhet, utan allt måste ordnas då där nu.
Börjat fundera på att stanna hemma i Sundsvall precis som förra hösten. Skaffa ett bra jobb och en egen lägenhet och kanske vara kvar och bara spara pengar i 6 månader?
Eller, jag har blivit jätte sugen på aupair i tex London. Hittat jätte härliga familjer!
Det finns alldeles för mycket ideer och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag behöver någon som tar tag i mig lite och förklarar dags läget. Jag måste ringa ned till vännerna i Oslo och kolla läget. För jag har inte allt för mycket tid att leka med. Eller jo, egentligen har jag väl det?

Men tänk att få glida runt i London, leka lite med ungarna, shoppa lite och bara skapa ett helt nytt liv i några månader.
Bilden som dyker upp i mitt huvud känns lockande.

Lägg fram en plan åt mig?

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback