Hektiskt

Den senaste tiden har varit rätt fullsmockad, och det ser inte bättre ut framöver..
Men just här i några dagar är det rätt lungt, MF som är jobbet så allt för mycket slit blir det inte. Men att utnyttja dagen på allra bästa sätt är fortfarande ett mysterium, jag har börjat komma ihåg hur skönt det är att sova länge...

Vi donar på iaf, och det är skönt med kvällpromenader. Det börjat bli allt kyligare ute och det känns att hösten faktiskt redan är påväg? men det talas ju om en ytterligare värmevåg... vi får väl se!

På torsdag morgon beger jag mig för ett stund till sundsvall, pappa ska på fredag ha 50 års kalas och ville sågärna att jag skulle komma och vara med! Man tackar ju inte nej till en betald resa och fest!;)
Åker tillbaka till hem på lördag redan, men sen dröjer det inte länge innan det är dags för mig att flytta härifrån.. Och det är med blandade känslor! Ska bli skönt att komma till ny stad, men samtidigt tråkigt att lämna det lilla livet här. Jag kommer att sakna det, och blir längtan för stor så är det inte värre än att jag kan ta mitt pick och pack och flytta tillbaka i vinter.

Kommer iallafall befinna mig i Sundsvall från och med den 31 augusti ser det ut som, och stanna i 1-2 veckor. För att ta igen förlorad tid, återigen!


I brist på sin nästa får man älska sig själv.

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback