La france eller England?

Helt nytt och jätte spännande!
Jag känner mig grymt lockad av denna gömda ide som länge legat i mitt bakhuvud.
Familj på familj hör av sig och jag känner att snart kommer jag någonvart.
Jag kan sitta på ett plan om en vecka!

Och nu tänker säkert många, men Tove, dumt och förhastat!
Men nej jag tror inte det! Jag har velat åka nånstans själv under en längre tid. Till ett ställe där ingen känner mig, och där jag känner ingen! Dessutom får jag plugga språk om jag åker med, känns jätte kul!
Konstigt att jag som för 1½ års sen trodde att jag aldrig i hela mitt liv skulle sätta mig i skolbänken igen är så otroligt sugen på det. Jag ska t o m söka stipendium för USA nästa höst. Jag vill dit och plugga ett år! CRAZY!
Men jag är så otroligt sugen på att ta mig an världen helt på egen hand. Självklart med ett handtag från andra, men jag vill klara av det hela själv. Jag vill ta mig an saker jag aldrig trodde jag skulle känna för. Äntligen kanske det tar fart igen, livet kanske får en kickstart och sen kommer det bara vara en enda lågn resa!

Jag känner mig bara riktigt inspirerad till att göra saker, och just nu är jag underbart sugen på England, London.
Vi får se var det tar mig.

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback