Trygghet

Imorgon bär det av för 2 dagar, 2 ½ om vi ska vara petig.
Med ett konto som är uppdaterat och famnar som väntar på mig känner jag mig trygg och glad.

Dagen har spenderats på byn med Anna och Gabbi. Nya byxor och en mysig lunch på gamla sport hotel.
Nu väntar ICA, måste handla lite, sedan ska jag springa förbi en butik och köpa en lampa åt mamma.Sedan väntar jobb i 4 ½ timma. Efter det blir det städning och tvättning och packning hemma, för att kliva upp i lagom tid imrogon för att fräscha upp mig och komma iväg till tåget.

Nu är det inte lång tid kvar tills en ny del av mitt liv kommer, och jag vet inte än var det leder. Men tankarna har hamnat på utbildning i USA eller mode i Paris. Men först en resa!

Vi ses imorgon älskade!

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback