Vad hände?

Senaste två veckorna har varit sega, underbara, tröttsamma, tråkiga och roliga.
Jag har tappat bort mig själv en aning men tänker snabbt komma tillbaka i spåret.
Jag saknar den lilla sommar ledighet jag fick. Jag saknar mina nära och kära, att tummla runt i allt och ingenting.
Men i fredags tog jag mig friheten till att göra det, sprang från jobbet och hem, bytte snabbt om och fräschade upp mig sedan kastade jag mig på tåget till östersund och fick en kväll med lasse och en del av som jag som mest tycker om.
Tack!

Just nu genomgår jag en strid mot mig själv, men jag ska vinna, den sidan av mig ska vinna!
Så vet inte om jag har nått direkt inspirerande att skriva, något kul att komma med..
Kanske efter helgen när Carr och Johanna varit på besök. När supersci har spelat och när mami äntligen är här för första gången i sommar. Sedan kommer bara de sista veckorna av sommaren rulla på med jobb och en massa besök, och efter det är det dags att bege sig mot ny stad. Femte staden på ca året. Välkommen!

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback