Imorgon min kara, imorgon

Yes, imorogn kvall star jag med bada fotterna pa svensk mark! FY FAN VAD SKONT!
Dock hatar jag att jag maste ta flygbussen in till stan, mest troligt iaf... Ska kolla om vi kanske kan fa lana Ninjas bil sa slipper jag komma in sa sent. Vore skont faktiskt!

Pa fredag satter sig bade jag och bror oss pa bussen mot Sundsvall. Han ska faktiskt flytta hem for ett tag, kors i taket. Men det ar nog det som behovs just nu. En helt ny start. Plugga klart basaret pa hemmaplan och fa ratsida pa saker och ting.
Men det ska iaf bli jatteskont att fa vara med hela familjen igen. Och faktiskt, sa ska vi alla fira jul ihop, forsta gangen sen mamma och pappa skilde sig, forsta gangen pa 14-15 ar!!!!! Forsta att det kanns konstigt fast obeskrivligt underbart!

Nu ska jag bara ligga har i soffan ett tag till, sen ska jag damsuga i stora vardagsrummet, sen kanske stora bilen och sen ska jag aka och hamta Sam och kora han till medical centre for att han ska fa sin spruta infor thailand. Efter det slutar jag nog och ska packa och tvatta och fixa iordning for imorogn, aka och krama Ida hejda for nagra veckor.. Eftersom hon kommer inte vara har nar jag kommer tillbaka.. Hon ska med en kompis och resa runt har i UK. Sa vi kommer nog inte ses pa en 3-4 veckor.. konstigt det kanns.
Blir tidigt i sang ocksa eftersom det blev ratt sent igar.. Julmiddagen var jattetrevlig och jag fick 2 presenter, en flaska Chablis och en flaksa Moet, tackar tackar! Vi satt iaf lange och at av allt vi hade tillagat och jag fick nastan sparka ut dem strax efter 12, haha! Jag var trott och tankte pa att jag skulle upp om ca 7 h igen, haha!

Imorogn blir det iaf tidig morgon och ska vara med barnen fram till 2 tiden, sen aker jag in till stan och kanske gor nagot fynd innan jag aker ut till flygplatsen!:) ah det kanns sa skont!

Nu blir det nog mamma mia och ett samtal till Ninja.

Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback