Ledig dag

Ligger pa golvet med datorn och ser solen komma fram lite da och da mellan de tunga regnmolnen. Imorse nar jag vaknade sa piskade regnet mot rutorna, min forsta tanke var, Hurray perfekt att springa i??
Men det har ju lugnat ned sig nu och det ser ut som om dagens vader bara kommer att bli battre och battre.

Jag har som sagt min ledig dag idag, torsdagar ar jag alltid ledig fran klockan 9. Jobbar en timme pa morgonen.
Vanligvis brukar man ju vilka hitta pa natt da, aka ivag till natt kopcenter eller pa picknick eller in till city, men idag tanker jag banne mig inte gora NANTING!
Jag var pa lakeside kopcenter ugar kvall i 5 h sa jag ar nojd. Fick mig en ny jatte fin lila mossa, 2 par strumpbyxor och julklapp till barnen. En tuggummi automat, perfekt!!
Sa jag ska lagga mig i sangen igen, kolla pa The Hills maraton pa MTV One och sedan ta mig ut pa rundan i skogen, efter det blir det nog hem till Ida och prova kladerna som vi bestallt fran ASOS, forhoppningsvis sa kommer de idag!

Nu ar det endast tva veckor kvar innan jag star med fotterna pa svensk mark igen. Sa SKONT! det ska bli att komma hem pa semester.

Nu var det sangen som kallade, maratonet borjar snart!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback