Lucia firande

Ligger hemma i soffan med min basta kompis, youtube och kanner mig trott fast pa ett ratt skont satt.
Barnen som jag satt barnvakt igar var de sotaste pojkarna jag sett, vilka anglar! Dessutom fick jag 40 ound for kalaset, lite mer an 100 kr timmen for att sitta och kolla pa tv och dricka diet coke ar inte sa daligt betalt skulle jag vilja saga!

Dock blev det valdigt sent igar och jag var tvungen att ta ett litet krissamtal pa vagen darifran... Jag alskar dig bror!
Jag blev mer eller mindre en smula olycklig for hans skull och det kanns bra att det inte ar manga dagar hem nu, aven fast jag helst skulle aka ikvall nu.

Nu ska jag iaf ligga kvar har i soffan ett tag till och kolla pa min kille pa Tv, Stephen, sjukt snygg!
Sen blir det till att aka till stan och ladda pa mobilen och sen maste jag hem och duscha och gora mig iordning innan vi ska pa luciafirande hemma hos en annan familj. Vi blir ca 50 st sa det blir en stor fest, men det ska bli riktigt kul att se alla sma knattar sjunga! haha!

light up. Even if you can't hear my voice, I'll be right beside you dear....

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback