Monday

Ny vecka, igen..
Tiden gar verkligen super fort och jag ar do trott for tillfallet!
De senaste natterna har bjudit pa somnloshet, hate it! Men jag vet ju vad det beror pa.. somnloshet for mig tyder alltid pa langtan till nagot eller tomhet som behover fyllas.. Jag har fingret pa det, det kommer ordna sig. Vissa saker satter bara spjarn i huvet pa mig nu, mycket minnen som kommer tillbaka, mycket som jag glomt och fortrangt.

Veckan bjuder inte pa allt for mycket forran lordag kommer, da blir det London city nights baby!!!! AAAAAAAAAAAAH, ni forstar inte hur underbart det kanns. Har inforskaffat mig nu klanning och nytt skarp fran ASOS, i'm gonna be ppppppprrrrrrrrreeeeetty! Ja, sjukt kul ska det bli iaf!

Till imorgon har jag iaf att fundera pa var jag ska spendera nyar, Are eller Sundsvall?? Vad ar planen?
Lutar val at Are, men vi far se.. Maste ju iaf bege mig fran Sundsvall den 2a jan ned till nykoping, knoppa pa hotellet pappa bokat och sedan flyga tillbaka hit. Pressat schema.

Nu ar det 17 dagar kvar, sen star jag med bada fotterna i Sverige igen :) Divine!

Tillbaka till TVn nu, I love NY Mondays ju!

Karlek
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback