Nyvaken, glad och forvantansfull

In my hood, there's a boy making girls breathless
Serving tea down on 39th street

And today, even though It may seem hopeless
I'll go down on my stumbling feet, and ask him out...

Sitter hemma i myskoftan nyvaken fast klockan ar alldeles for mycket. Sov som en prinsessa inatt och det var verkligen efterlangtat!
Igar kvall var vi ut pa Oaken ett tag, jag drack cola och de andra ol. Jag korde ju bil for guds skull! och det fick jag papeka hela kvallen, haha! De andra tyckte jag skulle supa till det och lamna bilen i stan, det  var ju anda inge langt till blackhall, COMON!
Skont nog akte jag och Kerstin (Ida) hem strax efter 23 eftersom jag bestammt dejt pa skype med maken. Han hade fatt jobb och var lycklig, jag var mest bara lycklig over att prata med han igen. Har inte blivit allt for ofta nu nar varat internet inte vill fungera pa datorn uppe, det ar ju dar jag har allt installerat och min egen anvandare. Sitter liksom vid Charlottes dator nu som hon gor all sitt skoljobb pa och vill inte sitta har och ladda ned program och grejer.. Och andra laptopen vill inte riktigt som jag vill...
Men det var iaf skont att hora rosten och se han igen, min alskade Dennis!!:)

Nu ska jag ta mig i kragen, ata andra delen av frullen som Kerstin haller pa att forbereda, forst flingor och mjolk sen macka och kaffe ju!! Efter det blir det duschen sen chilla pa soffan ett tag innan vi ska gora oss iordning for kvallen. Aker in till city till Rob ikvall, ska bli sa sjuuuukt kul! Men forst ska vi ila runt pa stan lite innan vi aker till hans hem i  norra London. Jiiihoooo! Ska ta med mig glogg och peppisar sa han far smaka pa svensk jul, haha!

Nu ar det inte langt kvar till semestern i Sverige heller, guuuuuuu va skont det ska bli och vad jag langtar efter er!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback