Sjukt dalig uppdatering

Ledsen for latheten, men jag orkar bara inte skriva for tillfallet..
Ar trott av den har standiga sjukdomen, jag har nog fatt samma virus som en del andra, och det ar visst bara att vanat ut, men det kommer nog ta nagar veckor till.. kanns ju jattekul med tanke pa att jag aker hem till veckan!
Och det ska blir SA skont!!! Jag langtar som en galning och varje dag maste ga fort fort fort sa jag kommer narmare och narmare, for fy vad jag langtar efter er nu! Och efter snon!!!!!!!!!!!!! Jag menar hemma i lilla staden har de fullt med sno och minus, sjalv sitter jag och kollar ut genom fonstren och ser ett regningt sevenoaks... Kul jul. Jag har iaf julgranen att gladjas at!  Och alla julklappar som ligger uppe pa mitt rum i vantan pa att slas in, kopte de sista igar kvall pa Bluewater. Sjalvklart inforskaffades frugans pa min favvo affar, River Island! aaaaa. nu blev du allt nyfiken va?;)

Helgen inne i city var kul, dock blev det en del for mycket for vissa.. Att ga barfota den 4 dec ar kanske inte den basta ide jag fatt genom aren? Jaja, kul hade vi men trotta var vi efterat! Sa denna helg spenderas mest hemma och ladda for hemfard och juldona lite med familjen. Dessutom ska jag tjana lite pengar ikvall genom att sitta barnvakt hos en hollandsk familj. Ingen aning hur jag ska hitta dit dock, for de bor ute in the middle of fucking nowhere kanns det som..

Jaja, nu ska jag fortsatta kolla filmer och snart ta mig in till stan for att fika med Kerstin. Hoppas Char kommer hem med bilen bara sa jag slipper ga i regnet, kanns inte sarskilt lockande en trottdag som denna..

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback