Sverige!!!!!!!!

Yes, sent i torsdags kväll landade jag på skavsta flygplats och det känndes faktiskt riktigt konstigt.. Men ack så skönt!
Nu sitter jag hemma hos mamma och är helt förstörd sen gårdagens fest, haha! Jag är inte van längre + att viruset sitter väl fortfarande kvar i kroppen. Så imorse var det inte roligt att leva i Tove Sands kropp.....

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är skönt att vara i landet och det känns som om det kan komma att bli jobbigt att sätta sig på planet tillbaka... Även fast jag trivs otroligt bra där, så är hemma alltid hemma. Och just nu är jag behövd.

nej nu har jag inte tid med detta, och det är jobbigt för mig att skriva, haha! för jag hittar inte bokstäverna, är ju van vid engelskt tangetbord nu, hahah!
In i duschen och ut i kylan, och det är såååååå skönt vill jag lova! Snö och kyla, i love it!

Puss

Kommentarer
Postat av: Reb

Wohoo partyparty. Jag räknar med skandaler!

2008-12-22 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback