The love day

Kanner mig karleksfull idag, haft en mys dag och inte gjort sarskilt mycket forutom pratat med mina nara och kara hemma, vikt tvatt, skjutsat sam till skolan, hamtat maja fran sin skola, lagat mat och vikt tvatt. Varit trott och varit i mys stamning hela dagen.
Det kanns som om jag skulle kunna alska hela varlden idag, som om att jag skulle kunna le at varenda manniska, aven fast jag kanske i vanliga fall skulle vilja klubba ned vissa, haha!
Idag ar en san dag da jag bara skulle vilja krypa ned under filten med min alskade (vem det nu an ar) och bara vara forevigt. Det svara ar bara att hitta den dar speciella, den enda. Jag sager inte att jag nodvandigtvis maste hitta den jag ska vara med for resten av mitt liv nu vid 20 ars alder, men jag vill alska nagon igen, obegransat.
Ar sa underbart att vara sadar lojligt foralskad. Fnittrig och fjantig. Underbart!! haha

Nu ar det dags att krypa till sangs, dotrott och imorgon kommer bli en lang dag!

Love

Kommentarer
Postat av: Kate

1999kr! Jävligt prisvärt då du får en fön och en styler som du kan locka, platta och våga håret med. :) 4in1 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback