Tom...

Aven fast det inte ar jag som forlorat den jag alskar, aven fast det inte ar jag som gjort nagot fel alls sa kanner jag mig ratt krossad... Jag har forlorat nagon jag med, en person jag sag upp till och vardesatte hogt.. Jag vill inte!
Och jag ar arg ocksa, for det som gjorts... Men jag alskar dig. Och jag ar har... nar du an vill.
Sa jag antar att det ar nu jag onskar en god jul och ett gott nytt ar? haha...

Luciafesten var iaf valdigt trevlig och det slutade med att jag ocksa fick ga med i taget, haha! Var roligt, de sma stod mest bara och kollade pa oss, Hannah stod och ropade pa mig hela tiden: Pooove, poooove! Haha, hon ar sa sot den lilla skitungen!
Ikvall ska jag ha julmiddag har hemma med lite aupairkompisar, ar inte jatte pepp eftersom jag kannt mig dalig, igen, hela dagen och legat och sovit mellan halv 10 och 12. Resten av dagen har jag varit dod men anda forsokt dona sa mycket jag kan infor ikvall.. Jag och Ida gjorde saffranskaka och kottbullar igar och var och handlade det som behovs, haha!! Elin skulle ha med sin agghalvor och grejjer, sen har vi ju saklart pepparkakor och glogg!!
Imorgon ar dagen fore hemgang ocksa. Ska bli underbart, sarskilt som situationen ar nu dar hemma.. Kanns inte sarskilt bra att sitta har i ett annat land och forsoka vara till nan storre nytta.
Nej, det ska verkligen bli helt fantastisk att se familj och vanner igen, och snon saklart! Och kara Are. Kara kara Are!

Vi ses pa fredag sundsvall!
Love


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh my goood, vad jag längtar efter att få träffa dig dig pooove..;)

ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback