X-mas

Härlig julafton igår! Faktiskt den bästa på länge skulle jag tro. Mycket bra klappar och klirr i kassan, precis vad man behöver alltså!:)

Nu sitter jag nymasserad med skitigt hår och ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig vacker (?) inför kvällen som förhoppningsvis ska bli oförglömlig. Och ja, juldagen är ofta överskattad, men jag tror på det här året!
Underbart att få se alla man inte redan sprungit på, och en sista chans att säga hejdå till de flesta som jag nu inte kommer se på åtminstonde ett halvår.. Sad sad sad.
Jag längtar just nu inte ett dugg tillbaka till London, men jag antar att det kommer kännas bättre när jag väl är tillbaka.

Nä, nu var det fix och don.

Vi ses ikväll,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback