Snö, puder och massa mer snö!

Ja jag säger då det!
Allt det här är bara helt sjukt, det är inte verkligt, det hela måste vara en dröm för jag visste inte att ett sådant paradis fanns...

Snön bara vräker ned, det tar aldrig slut, och då menar jag aldrig! De senaste dagarna har bestått av sjuk puderåkning! Jag har aldrig varit med om liknande, det känns som om man är med i en skidfilm hela tiden, som om att man lever i en av dem. Och ingen av oss orkar säga något, man är bara helt tagen av varje åk, och alldeles för trött för att säga nått när man kommer ned och ska sätta sig i liften påväg upp. Man bara sitter där och funderar över sitt åk och om hur nästa kommer att bli. Kommer det bli ännu bättre?

Vi har sakta men säker börjat bygga upp ett liv och kompiskrets här i Tahoe. Alla locals är helt underbara och de amerikanska killarna älskar svenska tjejer, hahaha! Sen om det är ömsesidig kärlek, det vettefan, haha!
Men vi har träffat så mycket trevliga människor, och man börjar kunna prata med folk uppe på bergen och man känner igen folk i backen. Vi var iväg på lite olika galej i helgen, vi var b la på ett litet ställe där bara locals går där ett liveband spelade amerikansks folkmusik. Vi var en bunt på säkert 10 pers som gick dit tillsammans. Och så var vi på fest hemma hos de svenska grabbarna, som slutade helt galet, haha! Men kul var det!
Det har kommit 2 svenska tjejer hit nu med som ska bo med dem, ska bli jättekul att få åka med dem och umgås, för när vi har varit allihopa så har vi varit ca 3 tjejer och 10 killar..

Bilder har jag en hel del av, men vi har lite problem med datorerna här.. Ska köpa mig en egen nu så jag kan pilla på med bilder och uppdateringar som mycket jag vill! Så det kommer snart bilder av allt det underbara vi får uppleva!:)

Nu ska jag laga mat, min matdag idag!

Äntligen känns det som om jag vet vad jag vill
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback