Tahoe igen

Yes, nu är vi tillbaka i Tahoe! Eller har ju varit det sen i söndags men jag har spenderat min tid hos Mike, men nu är jag tillbaka i huset med de andra medan han är i SF och jobbar.. 

Nu snöar det igen också! Så härligt, för snö är = puder imorgon!!!!!! Dessutom ska det fortsätta snöa helgen ut, så det blir några dagar av drömåkning :)

Ikväll har det varit lite förfest i huset som alltid på torsdagar, för torsdagar är Vex dagar! Och ikväll försökte Tove tappert ta sig in för att dansa och dricka drinkar för 6 kronor med de andra, men icke! Andra vakten stoppade mig med annas pass och sa att det inte var jag, fuck you sa jag och gick! Haha, nej det gjorde jag inte, men det vare det jag hade lust med!
Så hem i en taxi till Oskar och Martin som spelade biljard, och 1 1/2 timma senare rullade en överförfriskad Frida in som jag fått stoppa om i sängen. Om nån timma eller så kommer nog de andra hem med, sen ska jag slita upp dom klockan 9 imorgon bitti, bakfulla och jävliga, men här ska åkas skidor!!!!!!!!!

Vi hörs då hurrni!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe ja jag har ju det.. trivs prima :D
Hm.. överrasking... spännande... vad kan det vara?? vill veta nu! berätta berätta :)
Saknar dig honey...
Kram

2008-02-22 @ 11:31:46
Postat av: Sandra

Saknar dig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback