2008

Jag välkommnar det nya året!

Nyår blev en hejdundrande föreställning med en underbar bror och en underbar Elin, Ozzy fick självklart vara med på ett hörn han med. Det hela börjades hemma i lägenheten med julklapps öppning för mig Jens och Elin, sedan åkte jag till Larnebrings och sedan begav sig jag och Gabbi mot Duved där förfest vakades. Hanna Jag Gabbi Julia Erika Jonas Tim Lenni och en hel del andra värmde upp innan taxibilarna kom för att ta oss in till byn. Då avvek jag från de andra och gick mot Hyddan för att möta upp Jens Elin och alla de andra gamla vanliga :) På tolvslaget kramades vi allihop och sedan begav vi oss mot Tott. Efter nån timma eller två ville jag att vi skulle tacka för oss och gå hem, väl hemma så kände jag att det inte riktigt var läge att gå och lägga sig så jag tog en 1 ½ timmes promenad med Ozzy och slocknade sedan i soffan.

Dagen efter vill man ju helst inte tala om? Men jag kämpade på ut med Ozzy och däckade sedan i soffan på att Jens och Elin skulle komma från jobben så man skulle få nått i magen, så vi köpte mat men var för trötta för att riktigt äta.

Åkte hem sent igår kväll, utan någon riktig vilja att åka, men måste ju hem och packa,allt fixande tar ju sin lilla tid och nu e de bara 2 dagar sedan bär det av, 23.22 lämnar tåget perrongen här i Sundsvall på fredag och 07.50 lyfter planet från Arlanda. Alla säger att den här tiden kommer kännas som ungefär 3 veckor, så det gäller väl att suga in varenda ögonblick innan flyget går hem igen och det är dags att ta med flyttlasset upp till Åre för att avsluta sesongen!

Nä, nu ska jag dona, sedan göra mig själv i ordning för att senare umgås med nära och kära och rulla lite hatt.

BIG love
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: Sandy

Kommer sakna dig när du lämnar staden!! Ringer snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback