For real

Natten gav inte mycket sömn, men hey, en lång resa och det är bara att sjunka ned i flygstolen, plugga in ipoden och somna. Men först ska allt packas och göras klart. Sa till mamma i morse:
- Men alla mina skor?? Jag får inte ta med mina ikeapåsar fulla med skor
- Du hittar andra där
Haha, jag älskar mina skor mer än mig själv, och det jobbigaste är faktiskt att välja vilka som ska få stanna hemma och vilka som ska få följa med på resan. Men de flesta blir ju hemma eftersom att de e ungefär 2 ikeapåsar proppade med mina guldkorn.

Jaha, vad ska man skriva en sån här gång då?
Sitter hemma hos papi, nästan färdigpackad, nervös för allt och ja... Jag vet inte vad jag ska skriva. Allt är så annorlunda än vad jag hade tänkt mig nu såhär innan, situationen har ändrats och allt har varit både underbart och upp och ned de här 3 månaderna jag har varit i Sundsvall. Nu är allt bra, underbart. förutom resfebern som befinner sig i kroppen.. Men allt kommer bli bra, det vet jag.

Jag ska försöka hålla mig så uppdaterad som möjligt, men kommer nog att skriva mer på Resdagboken än här, där finns jag under namnet Tove Sand. Det kommer nog finnas en del bilder där och så efter ett tag iaf :)

Dags att göra klart nu, försöka stoppa i sig något, andas, säga "Vi ses" till de som kommer förbi, för jag hatar "hejdå"n! Fan, kommer sakna vissa så in i H E L V E T E, men jag ska samtidigt ha det grymt och bara le när jag tänker på er.

Sundsvall - Arlanda - London - San Fransisco - Lake Tahoe

Jag älskar er
/ Yours truly, Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback