Lake Tahoe

Det hela är faktiskt lite overkligt, lite som om att leva en dröm..

Vi har varit i Tahoe nu sen den 10de! Allt är bara underbart och braaaaaa!! Huset är grymt, det innehåller b.la garage med elektrisk port, stoort kök, brasa, bijardbord, 2 badrum varav ena innehåller jacuzzi badkar, 3 sovrum, tv i alla rum.... ja var ska jag sluta??
Nauren häromkring är otroligt vacker, och sjön är gigantisk och det är lite som ett sagoland att åka på vägarna omkring den!
Och North Star, vilket paradis!!!!!!! Underbara backar och grymma parker med massa roliga hopp och boxar! Vi kommer att utvecklas så himla mycket allihopa under de här 3 månaderna.

Vi har hunnit med en del sen vi kom hit tills huset, men vi startade med att sova ut ordentligt allihop efter allt resande, tog en natt på ca 14 timmar, var inte riktigt meningen! Böjade ca 19 tiden på kvällen av att alla bara skulle ta en powernap för att vi sen skulle ha inflyttningsfest, men nej, ingen vakande igen, haha! Så vi tog den kvällen efter, kan säga att här kan man få MYCKET sprit för små pengar, hahah!
Vi köpte en bacardi flaska på 1.75 l för ca 120 kr! Tänk så kul man kan ha det, haha!

Nu ska vi leta rätt på en till bil, Martin kommer ju ta sin och åka iväg några ggr, och då är det ju lite krångligt om vi sittre här på Rancho cir. och inte kommer nånvart... Så nu ska vi leta rätt på en billig en! Och så ska jag snart gå och ut sätta mig här ute och sola, för här, här skiner solen varje dag!!!

Theese boots are gonna walk all over you
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi var och kollade på en lgh igår som ligger brevid statoil norrmalm.. men den var lite liten så den blir det inte.. sen har vi skickat en massa intressebilagor till olika lgh.. ikväll ska vi kolla på en på fridhemsgatan! :)
Ja men det stod inte med nått nr i mailet jag fick?? eller är det bara jag som är knäpp? :P
Puss

Postat av: Hanna S

Hej Toffsan! Jag är sjukt avundsjuk på er kan jag ju säga! ;);) heh men du, jag fick inte heller nått nummer i mailet? ha det bäst! All kärlek!/Hanna

2008-01-15 @ 13:50:03
Postat av: Tove

Men Hannisen! Jag har skickat ett till, måste fått lite lätt hjärnblödning när jag skickade det första!;) Kom och hälsa på unge, det är WONDERFUL!!!Anna och Frida hälsar! Vi älskar dig!

2008-01-17 @ 07:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback