Påväg till snön!!!!!!!!

Imorgon bär det av till vår lya i Tahoe, äntligen!!:)

Idag har vi inte gjort mycket alls, är lite sega så vi slappar lite.. Men tog oss en rejäl promenad längs med Fischerman´s Wulfh och ned till Pier 39. Där finns det en hel del turistattraktioner, men jag må säga att sånt e inte riktigt för mig.. Inte sådana ställen som blir för turistiga. Men det var riktigt roligt att kolla på alla de sälar som ligger där och sover och pratar med varann på bryggor! Tog en hel del kort på dem så det kommer väl småsmorningom.

Nu har vi precis käkat lite, blev spenatnuggets och sallad, m-m-mmm! 
Martin ligger här bredvid nu och tar en lite powernap efter maten, jag ligger och pillar här vi datorn och anna kollar igenom kameran..Vi ska snart gå ned på Starbucks för att få vår dagliga dos av chai, lattes eller mocchiato ( eller hur det stavas).
Sedan hoppas vi på att Frida och Julian ringer och talar om att de är framme!

Nä, nu ska vi längta lite tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men detsamma honey!
Jodå jag kikar både på resdagboken och på din blogg! :)
Jag mår hur bra som helst! Väntar på svar från lägenheter vi har skickat intresseanmälan på.. :) känns roligt och spännande! Tomt utan dig dock.. igår när jag var på väg hem från jobbet kom jag på mig själv med att slå ditt nr...:P ibland hänger inte hjärnan med!
Hoppas du mår bra!
Kram

Postat av: bodja

lät sjukt nice :)

2008-01-11 @ 01:02:12
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback