Sista natten

Igår var det lite avskedstjoho som jag nämde i gårdagens inlägg..Det hela var jätte trevligt och slutade med en snabbfika för mig och´Pumpkin i papis kök vid halv 3 tiden, och sedan begav jag hem till min favorit kille över allt, Max! Kände att det var läge för att ligga och snacka skit och bara vara nu innan det beger sig..

Dagen som varit har jag egentligen inte gjort mycket nytta.. Spenderat den med Jens som inatt kom hem för min skull, I love him! Vi käkade lunch med pappa, sprang på stan, träffade lite folk för att säga hejdå, införskaffade en ny resväska(och nej jag har inte packat ännu!!!!), och sedan var det familje middag hemma hos papi, och vi fastställde idag att familjen är inklusive Hanna nu! haha

Morgondagen känns tung, alldeles för mycket att göra som måstes och alldeles för mycket jag vill göra men inte kommer att ha tid med.. Det är nästan så att jag blir helt slut och snurrig i huvet för allt jag måste tänka på. Jag menar, man är jukörd om man glömmer nått som man verkligen måste ha med sig.
Och det är verkligen en helt sjuk känsla inom mig just nu, jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta? Jag har ju aldrig varit borta såhär länge hemifrån förut, och inte så långt bort utan ett päron bredvid sin sida. Skrämmande och oerhört spännande! Men jag är säker på att allt kommer bli underbart härligt!!

Pratade med Anna förut idag med, vi ska tydligen träffa Martin i San Fransisco, bo där med honom i ca 2 dagar och sedan bila till Tahoe tillsammans, det låter riktigt roligt!:) Spännande sen att träffa de andra vi ska bo med, Julian och Emil heter de andra två förutom mig Anna Frida och Martin. Men de kommer några dagar efter oss..

Nä, nu ska jag försöka sjunka ned i soffan tillsammans med broder och försöka andas lite och sedan förhoppningsvis få någon form av sömn? För imorgon vankas en lång dag och ett rätt jobbigt men ändå lyckligt farväl, för ett tag iaf...

Sleep well dear darlings, I will miss you... alot!
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback