Ännu en dag...

...på mitt helt fantastiska jobb!
Tur att det bara är tillfälligt den här gången, aldrig att jag skulle sommarjobba här igen. LÅNGTRÅKIGT!
Även fast det finns saker att göra så är det ändå en hel del tid som jag bara sitter av framför datorn eftersom de måste fixa och dona med grejer åt mig på stolen osv.

Annars? Jo tack, dock en smula trött. Är verkligen inte van vid dessa tiden, hemma i Åre är det ju helt annorlunda. Jag kliver upp när jag vill eftersom jag inte börjar innan 3, och jag kan gå och lägga mig när jag vill eftersom att jag har sovmorgon varenda dag. Och helt plötsligt blir det kl 07.00 på morgonen, total chock för kroppen.
Utöver det? Ja, Dennis kom hem igår kväll så i eftermiddag ska jag lägga vantarna på honom. Och igår kväll åkte Hanna mot Arlanda och vidare mot Tunisien tidigt i morse. När den ena kommer så åker den andra, kul att man kan få ha alla på samma gång nån endaste gång?
Framöver? I helgen vill vi ha raj raj, vi som inte fick nog på gatufesten. Efter helgen så blir det nog nedåt Stockholm för ett slag, mamma och jag kna ju aldrig bestämma oss för vår lilla semester så jag tror jag åker utan velpottan.. haha!
Längtan efter? Fortfarande Mike! Och faktiskt till Oslo, dit är det inte långt kvar!

Nej nu känns det som om det är dags att jobba på

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback