Jag är kär i en ängel

ÅH, imorgon är det dags, då står han där och sjunger att han är kär i en ängel! HÅKAN H!!

De senaste dagarna har bestått av diverse aktiviteter, men en hel del alkohol inblandat, usch......
Men kul har det varit och jätte kul att återse gamla vänner som man inte umgåts med på över ett år.
Idag dyker Carro ned från Åre och vi tänkte ha en kanonkväll. Men först lite mer shopping och solning sedan vankas förfesten och ikväll är det Petter, det går bra nu!

Allt flyter på nu och saker blir mer och mer uppenbara, på gott och ont. Jag endast njuter av tillvaron och av att vara tillbaka med mina nära och kära. Det är så underbart att vara hemma med mami igen också, även fast hon övergav mig för helgen, tog kryckorna och bilen och drog på hoj träff även fast hon är av på mitten, haha! Jag trodde hon skulle vara hemma och mata hennes vrak till dotter om förmiddagarna så hon kommer upp igen och kan köra igång igen till kvällarna!;)
Nej skämt och sido, nu måste man duscha av sig gårdagen och sedan ska jag möta Carro och visa vägen hem hit.
Vi ses i vimmlet!

Du kanske tycker jag verkat borta i tankar
det kanske stämmer
som om jag hade nåt bättre för mig
som om jag inte lyssnade längre
och det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel
Hur kan det va snöflingor i april,
hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget
och nu går hon runt här inne i huvudet
och jag går mot henne vart jag än går


Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback