Jippi?

Ja då var man tillbaka, känns som att backa tillbaka några år i tiden av att sitta här på Permobil, dock på ett helt nytt kontor.
Många minnen som dyker upp när man kommer tillbaka.. Särskilt när jag kliver runt i korridorerna och börjar minnas hur jag en gång jagade runt efter en soffa att lägga min bakis skakande kropp på, och toaletten där jag satt instängd i timmar för att slippa visa mig. Herregud, var tur att jag inte började jobba redan i onsdags som pappa ville, haha!

I morse var det iaf upp kl 07.00. Kan verkligen inte minnas när jag klev upp så tidigt senast, det var long long time ago! Tror faktiskt att det var när jag åkte hem från Tahoe, då var det ju upp strax före 6 på morgonen. Och det var ju i mars, dvs några månader sen...
Men den här veckan är det vad som gäller och jag får väl bita ihop eftersom det blir en rätt bra extrainkomst den här månaden, och det behöver jag verkligen!

Nä nu var det dags för lunch och sedan ska jag testa hållbarhet på däck, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback