Min hjälte

vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är för sent att älska dig
vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge
hjärtat rakt ut



Ja igår var det Håkan på schemat, och det var på vippen att jag inte skulle kunna gå eftersom det var alldeles för tidigt på kvällen, och det var inte många som ville gå just på grund av att någon idiot bokat in honom klockan 20.00. Håkan ska inte spela vid den tiden, han ska vara kl 23 el 00 för att det är då det brukar bli som bäst, så nu tror jag nästan att jag måste få med mig någon och gå på en av hans andra spelningar.. Kanske Yran? Ska ju ändå tillbaka upp runt de datumet.
Men i vilket fall så ställde Hanna och Linn upp på att gå med mig ner och sen var jag bara lycklig, jag blir nästan kär av att se honom, känslor bara väller upp, helt fantastiskt underbart!
Tack!

Resten av gatufesten? Nja, jag tror man tyckte det var roligare när man gick i sådär 1-2 på gymnasiet. Då flängde man ju runt hela stan och allt gick i virrvarv, nu hänger man mest i öltälten och kollar på de få artister man vill se. Och i år var det inte många att hänga i julgranen tycker jag.
Dessutom att jag skadat min hand så jag inte kan använda den nå vidare gjorde ju inte saken bättre. Men det var nån dum jävel som bestämde sig för att mosa den med armbågen..
Men det hela är ju en trevlig (men smutsig) tillställning och det är alltid kul när det är mycket folk man inte sett på länge!

Imorogn är det jobb, hur länge? Jag hoppas på endast en kort vecka, sen ska jag flänga runt med mamma lite mer söderut.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback