Nej nej nej

Idag kom en massa saker över mig..
Idag började jag fundera vad som hände med min USA plan?
Funderar på vad det var som fick mig så blind att jag la ned den planen tills våren?
Idag har jag saknat Mike nått så fruktansvärt. Jag saknar min baby, min stora härliga man!! Min "crazy american" som stod bredvid mig hela tiden. Som jag saknade så fort han inte var där. Varför åkte jag bara hem? Och varför har jag inte sett till att jag får komma tillbaka nu i höst?
Jag blir så le...

Nej ett uppryck nu, får se framåt. Jag menar, om ett halvår kanske jag ser honom. Då ska jag fasen fria?!


Did it happen when we first kissed
'Cause it's hurtin me to let it go
Maybe cause we spent so much time
And I know its no more
I should have never let you hold me baby
Maybe why I'm sad to see us part
I didn't give it to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart

/Solen själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback