Oh my fu**ing god

Extremt snurrig helg som både varit tokrolig och jobbig. Vi har varit så oansvarslösa som man kan vara. Betett oss som 15 år igen, och ibland som gamla pensionärer.

Men nu var det slut på det roliga för min del, jag fick min beskärda del semester, inte i närheten av så lång jag trodde den skulle bli men man kan inte få allt här i livet. Nu måste jag styra stegen tillbaka till mitt andra hem, Åre. På tisdag ska jag och träffa min förmodligen framtida chef. Nytt jobb, nya planer (?) och en helt ny start på sommaren. Nu ska jag tillbaka till mina brudar, tillbaka till dem som ger mig energi, till det ställe jag bara kan vara och känna mig nöjd med det. Nu kommer jag hem!

Och som alltid är det med blandade känslor jag packar väskan och åker härifrån. Jag vill packa med mig särskilda i väskan. Jag hatar att åka ifrån er!

Men nu får jag bita ihop, betee mig lite vuxet och bara ta det för vad det är. Jag vet ju att allt kommer kännas som normalt när jag klivet av uppe på Station Åre, och blicka upp mot en felinställd klocka. Det var visst några som bestämde sig för att leka jönsson ligan i fredags ;)

Tack för semestern och tack för alla minnen ni gett mig.
Kärlek


Bilder från helgen och sthlm trippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback