One perfect night

Igår hade jag en helt fantastisk kväll.
Allt började lungt hemma hos Suuuss i väntan på andra, det slutade med att det var jag Suss och Lovisa som snubblade ut hemifrån efter 150 kort fyllda med rose! Några skrubbsår och toner senare stappalde vi in på Svenssons där vi inte dröjde länge, utan styrde mot Stadshuset. Galen kväll, och jag hade så grymt roligt!!! Tack!

Idag har jag lökat med Suuss och sen styrde jag mot Berga och papi där jag visste det skule bjudas på grillat. Drog med mig Pauline också för att göra det hela lite roligare.
Ikväll har jag vinkat av Suus som sitter på buss mot Stockholm för att imorgon ta planet till Cypern, den jäveln.... JAG VILL OCKSÅ!
Men jag vänder näsan söderut imorogn jag med och packar in min mor i bilen och bränner ned till Sthlm. Här ska umgås intensivt i några dagar med nära och kära! Jens Elin Ozzy Carro Ninja Melika Dessan Jörgen är högsta prio, och självklart mami!

TV nu sen sova, som en prinsessa.....

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback