På tok för trött...

Fy fan är det ända jag har att säga nu...
Sitter på jobbet efter endast 3 ½ timmas sömn, och ja... jag har endast mig själv att skylla för det men ändå!
Jag tror jag ska göra det jag ska göra här idag ganska snabbt och sen åka hem för att sova, ikväll blir det dagliga springturen och sen soffan med mami, ska inte röra en fena efter att jag lagt mig i soffan!

Igår var det iaf liten utgång, jag under väldigt stadiga former eftersom jag orkade ju inte vara både dötrött och bakis idag.
Jag Dennis Ellen Fredrik Sebastian Mattis Joel Ante Viktor Danne Bergarna och en herrans massa mer satt hemma hos Sebbe och härjade på, sen tog vi oss ned på stan där det var väldigt dåligt med drag, en sväng på O`learys sen tillbaka till Sebbe. Varför gick jag bara inte hem?

Jaja. jag får ju åka hem och sova sedan, och kanske att jag kan ta mig en liten tupplur hemma hos farmor och farfar där vi ska äta lunch idag. Det skulle vara oerhört skönt!

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback