Jahapp?

Jaha, vad ska man göra nu då? Vad ska jag göra med min semester?
Vi har tusen och åter tusen olika ideer om vad vi kan göra, men jag vet inte om jag kanske bara vill vara hemma i sundsvall och ta igen all tid med er. För sålänge jag är med er är jag nöjd!
Man drar ju inte direkt in storkovan på det, men hey, jag får väl dra till oslo tidigare än väntat då?
Det är ju ändå inte förrän i slutet av augusti som pengarna kommer börja sina om jag inte jobbar kommande månad. Hm hm hmmm..

Samtidigt skulle jag vilja att det här blir händelsernas sommar. Sommaren jag kommer ha tusen kort från i mitt fotoalbum och den sommar jag kommer ha en massa galna minnen ifrån. Sommaren då jag träffade alla dessa människor som förevigt kommer att finnas i mitt minne pga av den där långa natten längs söderstråken? Eller den där turen ut till skärgården som övergick till några dagar av totalt oväntade saker. Eller när jag träffade den där killen som fick mitt hjärta att slå så hårt att det lät som en trumma inifrån. Jag vet inte, jag vill bara att allt ska hända nu med en och samma gång och vill inte stanna upp förrän sommaren är över och jag måste blicka tillbaka och reflektera över vad det var som egentligen hände?!
Jag vill helt enkelt inte leva vardagen, jag vill ha ett äventyr av dess like!!! Och samtidigt skulle jag vilja ha nått några gånger i veckan jobb, haha, kan något ge tips om hur jag ska kombinera detta?

Satt nyss och kollade på en massa kort, drog fram gamla minen och rev faktiskt upp lite läkta sår. Men jag gillar att bli lite sentimental ibland, det passar mig. Jag gillar när hjärtat slår ett extra slag eller kanske till och med skippar ett, jag gillar att bli lite lätt rörd och tågögd och att sitta och fnissa för mig själv åt små löljiga saker.
Tänk vad mycket man redan varit med om i livet, vad mycket man gått igenom och vad man stått ut med. Men tänk alla goda skratt och lyckliga stunder, åh jag blir alldeles varm.
Något jag lärt mig är att man ska inte ångra saker som varit och det gör jag inte heller. Jag älskar mitt liv för vad det är och jag har de bästa runt om kring mig, vad mer kan man önska? Kanske ett flott jobb och en hög av pengar? Äh, det kommer! Jag menar, pengar är ju inte allt, de köper mig endast lycka för stunden... Men vilken tjej blir inte lycklig av att kolla in i hennes garderober som är proppade med massa godsaker?
Men eftersom bror snart börjar plugga till designer så är jag inte orolig för att mitt innehåll kommer att sluta utvecklas!;)

Nu ska jag ta vara på de sista dagarna i Åre på några veckor genom att ikväll slira runt med resten av invånarna i sommarnatten och sedan resten av dagarna göra det vädret tillåter + städa ur och packa med mig så mycket kläder som jag får ned i väskan!

Du kanske borde vara lycklig nu?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback