Shadows in the alley

We are shadows, shadows in the alley.
No more, I wanna tell the world, tell the world that this is it.

Igår ringde min käre far och sa att han hade jobb åt mig, jag jublade tills jag hörde vad det handlade om, men pengar är som sagt pengar, bara tacka och ta emot! Så nu ska jag om en veckan tillbaka till permobil åter igen, men den här gången blir det endast för en vecka eller två, tacka gud för det! Sen får vi fortfarande se hur det blir med resten av tiden, men nu får jag ju in lite extra cash så jag får ännu lite mer betänketid.

Idag vaknade jag i tid och klev tillomed upp, helt otroligt! Såsade på hemma med hanna i luren och blarrade om livets stora allvar som vanligt?
Sedan ned på loket för att hänga lite och ska snart tillbaka för att smida lite planer med carro för den här veckan.
Kollade mitt konto just också, fan vad pengar rullar iväg på ingenting, jag blir så jävla less!
Men om det blir som jag tror så kommer nästa månadslön sitta ganska fint, jag är ju inte direkt bortskämd med att få feta lönebesked efter min lilal USA tripp.. har ju bara haft höga hyror och suttit på ungefär noll och ingenting, och det passar inte direkt mitt annars ganska pengakrävande levande ;)

Nästa vecka ser det iaf ut som om en av mina små tilltänkta tatueringar blir av, Hanna har lovat att klämma min hand hårt som satan, fast hon är egentligen mest intresserad av att kolla hur det ser ut när man tatuerar. Så känns som om hennes fokus att hålla min hand ganska snabbt kommer gå över på själva tatueraren, haha!
Jag är dö rädd för den jag ska göra efter den här, den kommer ta lång tid och kräva rätt mycket av mig och min smärtgräns! Men ack så snygg jag kommer vara sen!

Nej dags att ta sig en sväng på Kicks och hansla småsaker och sedan sluta upp med Carro och Dhani på lok&latte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback