Snart vankas semester

Yes, snart kommer den oväntade men härligt långa semstern!
På onsdag kväll bär det av hem till Sundsvall för Carro och mig, gatufesten som det var ett tag sen man gästade ska återigen in i sommarplaneringen och vi tänkte härja runt som aldrig förr!
Tycker det är så himla skönt att jag äntligen få vara hemma en massa, blir 3dje besöket nu den här sommaren och det känns faktiskt helt underbart, det var det inte många som trodde att jag skulle säga med tanke på för ett år sen, men things change as time pass by..

Efter gatufesten ska vi nog ta det lungt några dagar till hemma i stan sen tar vi en sväng ned till sthlm, kanske för att eventuellt försöka fippla in oss på nått jobb eller bara för att driva runt och bara njuta av ett efetrlängtat break från verkligheten. Göteborg och en dag eller två över till Oslo för att fixa personnumer och skattekort skulle också vara bra!
Vi tippar på att månaden kommer bli helt galen och vi satt och fnissade medan vi drömde oss bort igår kväll och spådde hur framtiden skulle se ut, iaf i några veckor framöver, haha!

Självklart ska jag vara en del på hemmaplan och bara vara med Hanna och umgås med mammsen, som börjar bli på bättringsväg, nu kan hon iaf köra lite bil själv. Skönt att veta att hon kan ta sig fram iaf så hon inte sitter helt fast med kryckorna i lägenheten!

Nu ska jag ut i orkanvindarna och kanske de 10 grader vi har för att besöka Banhof och käka lite med Gabbi, sedan väntar underbara Marknadsfakta i 6 timmar..... Får tänka på att det bara är en veckan kvar där nu, sen är de kiss och goodbye!

Vi ses i sommarnatten, och föressten, Midsommar var över dess förväntningar, en helt underbar dag och natten ska vi inte prata om, ÅH!:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Kate

Baby! Ska vi slå klackarna i taket tillsammans en av kvällarna på gf? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback