Då får man ta saken i egna händer..

Söndag måndag tisdag sen är vi hemma!

Idag är jag bara så fantastiskt glad! Det är varmt ute, jag vaknade i lagom tid, jag har en ny helt underbar klänning på mig och allt är bara ljuvt! Ordet ljuvt används alldeles för lite, något jag måste försöka få in oftare!

Igår var det jobb och sedan pizza på Wersens, efter det tog vi en tur till ristafallet och kollade läget sedan hem och dog i sängen.
Idag är det ledigt fram till 16, sedan vankas jobb, men faktiskt så gruvar jag mig inte idag! Tycker nästan att det ska bli skönt och slå sig ned med boken och invänta samtalen. Som just nu är korta pga olika anledningar.

Helgen har varit bra och ska avslutas bra, ikväll blir det långpromis i solnedgången. För när det är fint ute blir man ju motiverad till mer än att sitta instängd på gymmet, då vill man ut!!

Nej nu ska jag ut och njuta av det underbara vädret!

I sådana lägen gäller det att ta saken i egna händer och göra det bra för sig själv...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback