De e måndag snart, men jag lever för ikväll

Gårdagen var underbar, vi grät en skvätt, skrattade tills vi kippade efter andan och bara njöt att vara tillbaka med varandra!

Efter lite doning så åkte vi upp med mami och mormor till soliga sidsjön och åt middag på en brygga, smuttade lite vin och njöt. Sedan ringde telefonen och Dennis bjöd in på fest hos Sebbe, vi tackade absolut inte nej, åkte hem och styrde om till klackar och klänning och satt sedan hemma hos Hanna ett tag och surrade lite med Alex och Olof som kom förbi med en lite present till mig :) Tack pojkar!

Väl hos Sebbe hade vi mycket trevligt och strax före 1 begav vi oss ned på stan för att möta upp Sara.
En trevlig sommarkväll blev det av hela kalaset!

Idag ska jag möta upp med Gabbi och Stoffe som kom inatt, luncha lite, kanske sola lite vid sidsjön (?) sedan ikväll blir det nog Sussie och Tove kväll ikväll!

Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
Nu ere måndag snart
O jag lever för ikväll.
Sena nätter, tomma glas,
Femhundra skjuter upp problemet för ett tag, för stunden
Men jag tror att alla snart... har fått nog av mig

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

De e fullt en lörda klockan 5,
Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem
Skulle vilja ta det sen, vad ska det bli av mig
Det finns dagar som idag, hopplösa mornar
Då jag vaknar som ett vrak


I miss you Mikey!!

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback