Imorgon smäller det!

Yes, imorgon är det min tur att kliva från tonåring till tjugoåring!
Är med blandade känslor jag tar steget men känns ändå kul, fast tråkigt eftersom de flesta inte är i byn, men äääh, vi klarar oss ändå!
Snart gästas Sundsvall med, tjohooo!

Idag sov jag alldeles för länge pga en sömnlös natt = ont i huvudet idag..
Men något mycket upppiggande döck upp vid halv 2 tiden och jag slutar inte le. You made my day!
Nu väntar 5 tråkiga timmar på jobbet sen är det hem till soffan och invänta morgondagen!

"A part of me will always be here,
and somehow I will always be near.
We will always be standing under the very same stars,
under the very same sky
and my sunrise will be your night,
my sun will be your star."
-Don´t you ever forget that!

Kärlek
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback